Felhasználási feltételek


Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) 

Cégnév: Artysense Kft, Székhely: Budapest, 1063.Szinyei Merse Pál u.21., Telephely: Budapest, 1085. József krt. 64. Adószám: 32081239-1-42), mint szolgáltató által üzemeltetett www.apartgallery.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket tesszük közzé. 

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Artysense Kft.
A szolgáltató székhelye: Budapest, 1063. Szinyei Merse Pál u.21.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: apartgallerybudapest@gmail.com
Cégjegyzékszáma: 01-09-432658
Adószáma: 32081239-1-42
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Telefonszámai: +36202917632
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode AG (webáruház rendszergazda)

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Adatvédelmi tájékoztató elérhetősége a honlapon elérhető.

Megvásárolható szolgáltatások 

1.6. A termékek csak online foglalhatók. A termékek ára bruttó, cégünk nem tartozik Áfa körbe. Az ár tartalmazza a workshop teljes szolgáltatását és minden szükséges anyagát, a részvételnek egyéb költsége nincs.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, árát, a termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menete, kosárba tétel, fizetés, melyről visszaigazoló e-mail érkezik. A workshop-ra érkezés előtt Szolgáltató emlékeztető e-mailt küld. 

1.10. Adatbeviteli hibákat a megrendelés véglegesítése előtt javítani lehet (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)

1.11. Fizetési lehetőség: bankártyás fizetés, online visszaigazolással. Nincs szükség nyomtatni a visszaigazolást.

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül a kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. 

A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása 24 órán belül történik. Amint az elektronikus fizetésről igazolás érkezik Szolgáltató részére, az Artysense Kft. elektronikus számlát a szamlazz.hu rendszeren keresztül e-mailen küld megrendelő részére.

1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. Az Ügyfél jogosult elállási jogát gyakorolni a workshop időpontja előtt legalább 5 munkanappal. Az elállási szándékot írásban kell jelezni, az alábbi elérhetőségeken:

  • E-mail: apartgallerybudapest@gmail.com
  • Telefon: +36202917632

Az Ügyfél által kifizetett részvételi díj visszatérítését a Kezelő haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja az Ügyfél által megadott bankszámlára.

Elállási feltételek részletezése:

  1. Az elállási szándék érvényesítésének időpontjától függően a következők érvényesek:

    • 5 munkanappal vagy több idővel a workshop kezdete előtt: Az Ügyfél a teljes részvételi díjat visszakapja.
    • Kevesebb mint 5 munkanappal a workshop kezdete előtt: Az elállási jog nem érvényesíthető, a részvételi díj nem kerül visszatérítésre.
  2. Az elállási szándék bejelentésekor az Ügyfélnek meg kell adnia:

    • Nevét
    • E-mail címét
    • A workshop pontos időpontját és nevét
    • Bankszámlaszámot a visszatérítés lebonyolításához.

Garancia és jótállás

1.18. Szolgáltatásainkra garanciát vállalunk. Amennyiben a workshopot a szervező (Artysense Kft.) hibájából, például technikai vagy szervezési okokból le kell mondani, az Ügyfél jogosult a részvételi díj teljes visszatérítésére.

Garanciális visszatérítés menete:

  1. Az esemény meghiúsulásáról az Ügyfelet haladéktalanul értesítjük az általa megadott elérhetőségeken.
  2. A részvételi díj visszautalására legkésőbb 3 munkanapon belül sor kerül.

További garanciális feltételek:

  • Az Ügyfél kérésére a befizetett összeg átcsoportosítható egy másik workshop részvételére, amennyiben erre mindkét fél rugalmasan megállapodik.
  • Az Ügyfél elégedettségének biztosítása érdekében a szervező köteles megfelelő alternatív időpontokat és lehetőségeket biztosítani, ha a körülmények megengedik.

Panaszkezelés

1.19. A webshop panaszügyintézés helye a Fővárosi Fogyasztóvédelmi szerv, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás levelezési címe: Budapest,1085. József krt. 64. 

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Fővárosi Bíróság/Törvényszék illetékességét. 

Budapest, 2024. 11. 13.